Friday, May 27, 2011

status bila nak kembali ke KAMPUS ^^. .

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

hai semua . . sihat tak. .? ? aku harap  korang semua sihat . . sebenarnye tajuk entry ni panjang . . 

" status bila nak kembali ke KAMPUS n berlakunye rombakan kolej secara tiba2 "

ok . . tinggal semalam jek lagi dapat tido kat umah bersama bantal golek2 ni . . 
meh kita tgok gelagat2 kawan2 aku bila dah nak dekat balik kampus ni . . 
dan status2 geram bila berlakunye rombakan kolej sebab intake lepasan SPM  & STPM terlalu ramai . . 
sape tak geram kan . .  baik2 dapat kolej . tetiba tak . .yg dok jauh2 ni ape cerr . . 
tak tahu nak salahkan sape . . 
pening . . .  in_ni

tuan blognye status . . 
^^
 ni dak kuat tido . .
tp dia pandai . . 
 ni dak comel . .
dia suka wat kelakar
ni dak kecik . . 
dia kuat on9 . hehe

wat sementara . ni jek yg update status FB . . 
nak tweet2 . . belum ada masa lagi . . hehhe...
tp ini semua kenangan . . . 
bila kita dah keje nnti . tgok balik benda ni semua . .
sure akan senyum sorang2 . . 

p/s : akan merindui semua ini . .  in_ni

wasalam

7 comments:

syufaa said...

hehe sbr je lah ye..
huhu..hope korg dpt kolej.. :)

faidah misnan said...

syufaa : thanks my dear. .
amin2 .. . harap2 dapat . :)

Ini Kisah Tia said...

sabo jelah . kalau tak dapat nak besabo , bako ! bako ! hehee ;)

faidah misnan said...
This comment has been removed by the author.
Fontonk said...

tak dapat kolej. wohoo. illegal sudah

faidah misnan said...

tia . kalau bakar kesian pula kat lain..heheh :)

faidah misnan said...

fontonk : sabar ek . . :)