Friday, February 11, 2011

semakin benci.. ^^,


السلام عليكم ورحمة 
الله وبركات

hye kwn2.. straight to the point.... tak tahu mahu mula dripada mana..tp sejujurnya dalam hati saya..saya semakin benci sama kamu!! sungguh.. even awak tak da wat pe2 ..tp tingkah laku awak.tutur kata..pandangan awak.. buat saya 1000 kali benci.. malah bertambah2... tak tahu mengapa... berdosakah perasaan ini..?? saya dah cuba untuk tak berniat begitu.. tp dengan prangai awak yg cam uh buat saya makin dekat dengan perasaan tu....

awak yg saya kenal dulu jauh beza dgan awak yg sekarang... sangat2 jauh.. nape boley jadi cm uh..
yeee..saya tahu manusia mmg cepat berubah.. manusia tak sempurna.. tp kenapa berubah kearah yg tak ok.. hmm..sape lah saya untuk tegur awak..awak da kwn yg lg layak untuk tegur awak..tp kwn awak pon takut nak tegur,,sebab nak jage perasaan kwn sendri... wahhhhhh...jujur..saya nak je belai2 sepak2 awak.. dulu awak tak pon mcm ni.....


**************

past is past...
just look forward..
don't look back...
is just make u heart fell sick...
..
my english is broken..



















next story....  < sayang kawan >

saya suka cite2 ma sorang ni...ie sgat2 kepoh... hahaha....so sorry.. mane dia tak laye mention kat sini... nnti dia da org yang cemburu..abis fai kene nnti...huhuhu... dia adalah kwn baru fai yg fai kenal dripada mula kenal smpai sekarng ttp jd dri dia.... sorang yg giler.... sgat2 kepoh.. hahaha
maaf kawan..tp kepoh2 awak..awak ttp awak... i like tau..heeee... share is caring like..
btw fai tak tahu nape fai suka cite ma kamu.. mayB sebab kamu bg respon yg baik.. agaknye kot... dah2..tak boley puji lelebey..nnti bangga pula..hahaha..tp bila awak bace entry ni..msti awak tahu sape yg saya maksudkan..kalau dah bace..senyap2 jew tau...


>>penat dah bebel... thanks my blog..sebab awak sudi untuk diconteng oleh saya....

wasalam..
@-@


                       
thanks sebab awak sudi dengar cite2 saya..
sayang awak..
^^,


faidahmisnan


No comments: