Monday, November 14, 2011

:: perkara tidak dijangka ::


                       Assalamualaikum

tinggal beberapa hari saja aku dekat rumah ni . .
then tiba2 ada pula masalah timbul . . 
aku tak faham apa kau nak ek mahluk Allah . . 
salah aku @ salah kau @ salah dia . .
hamikk . . tp aku tak abis fikir yg kau sampai add kawan aku . .
then nak tanye pasal benda bodoh lepas tu unfriend balik . . 
dan kau buta2 kene nganjing dgn kawan aku . . 
bukan salah aku . . itu salah kau . .
kalau rasa nak rosakkan hubungan aku . .
awal2 dulu . .bukan sekarang . .

dan aku sangat2 sokong dengan kata kwn aku sorang ni . .

** ok abaikan komen yg bawah2 tu . . FOKUS PADA STATEMENT yg diberi oleh
Amir Imran Jamil . .  dia kawan fai . .

kami bnyak share problem. . 
org kata
" CERITALAH MASALAH KITA PADA ORG YG KITA PERCAYA"
 InsyaAllah beban itu sedikit sebnyak dapt brkurang . .
tp kalau kita tak da pilihan Allah adalah pedengar yg baik dalam segala masalah . .
InsyaAllah Dia akan tolong kita..
cuma cepat atau lambat sahaja . . 
kene bnyak bersabar . .

apa2 pon hidup kene diteruskan . .
usah pandang belakang . . Tapi kita boley sesekali pandang kebelakang . .
untuk kita muhasabah diri dan ambil pengajaran daripada yg lepas . .

lep-lep . .
:: buatlah sesuatu yg trbaik . .

wasalam . .
 

No comments: