Friday, November 4, 2011

part of my life

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

hai korang semua . .
hari ni  4hb NOV 2011
tarikh bersejarah untuk hidup aku . . 
result untuk sem 3 dah keluar . . 
dup . dap . dup . dap . . 
jantung ni ok . . 
ibu n abah dah tanye2 sehari awal . . 
sejujurnya aku takut hampakan ibu n abah macam sem lepas . . 
tp alhamdulillah . .  Allah makbulkan doa aku . . 

Bnyak2 terima kasih kepada abah dan ibu.. 

 "Encik Misnan Bin Tasripan & Puan Ruhayah Binti Abd Rahman"

Adik2 yg nakal .. 
"Amin, Ijul, Ijam "

Para pensyarah Diploma Sains Geomatik ..

Kawan2 seperjuangan ..

terima kasih banyak-banyak
ok . .  bg aku mana yg aku bulatkan itu sangat penting dalam hidup aku . 
dan setiap kali keputusan keluar no 3 tu penting. . 
aku nak bintang masa konvo nnti . . itu lecture aku kata . . 
hehehe . . 
so this sem aku dapat apa yg aku nak . 
SYUKUR SANGAT2 . .  ALHAMDULILLAH . . 
tak lah dekan pon . . 
tp aku dah rasa gembira cam nak pi amik bintang kat langit . .
hehehe 

this picture . . 
holiday with my family at Lotus, Desaru Beach Resort . . 
sangat2 lah seronok . . 
terima kasih kepada abah kerena sudi melayan kerenah aku yg nak sangat pi pantai . . 
terima kasih juga kepada ibu tercinta kerana bgun pagi2 masak untuk kami semua. . 

HAPPY FAMILY . . 
I LOVE U 
*****
Wasalam . . 


2 comments:

yuhaiza binti md aris said...

huuu~~~congrats dear fafai~~await dok highlight pointer yg blakng tu~~~na tau gak~~heee=))

faidah misnan said...

hehehe . .
tq2 . .
tak cantek..so kene highlight lah . .
lain lah yuha punye..cantek menawan :)
tahniah juga untuk awak :)