Monday, May 2, 2011

sehari untuk selamanya~ ~


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Hai semua . . sejak dari semalam menjejakkan kaki di rumah tercinta berjumpa dengan keluarga yg tersayang . . dan keseronokannye hanye ALLAH saja yg tahu . .  . bila mane abah kate "akhirnye sampai juga org yg abah tggu2 " rindu lah maknenye . . .  hehehe.. .  terharunye . .  peluk cium peluk . .  muahhh2 .. . .  bila sampai pukul 7malam semalam . . . heee . .  tgah hari masak sesama ibu .  . . heee . . . 
ok so sweet.. walaupon bagun bila matahari dah tegak . .  senyum2 saje . . .  buruk perangai... sape lah nak kawen dgan aku nnti ni . . hehehe . .  kekok nyah bila dah lame tak kopek bawang . .  tulah main pakai oder jek gamaknye. . . hehehe . .  malam pula ibu ajak teman pi kipmart baru kat masai . .  sekali beli barang tok wat bubur merah sebab adik dah abis bace iqrak' n nak bace al-Quran pula . .  ok aku pon jom saja..hehehe
bila lagi nak ikut mak beli barang2 dapur ni . . plus2 blajarlah pasal pilih2 sotong udang sgala tok masak esok..hehehehe. . .  "sotong mahal kata abah " aku sibuk nak wat sotong goreng tepung .   . . nyummmmm3 . .  sedap weh mam panas2 . . . balik dari kipmart  . .  solat n turun pi dapur . .  wah ada aiskrim . .  malam2 makan aiskrim . .  takpe sesekali . . .  hehehehe . .  agenda2 rebut aiskrim dengan budak gemuk uh  . .  . . hehehe . .  

AKU BERHARAP . .  AKU NAK HAPPY FAMILY 4EVER . . . 
SAYANG MEREKA KETAT2 . . 

gambar ditaja oleh picjoke.com...
hehehe

rindu kenangan time ni 
holiday kat portdickson  

p/s : agak2 bila dapat lgi rasa cam ni . . .  heeeeee 


wasalam.. 
^^,

No comments: