Monday, May 23, 2011

mungkin dua kali :))

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

hai semua . :)) korang sihat tak .  aku doakan korang semua sihat2 ek .  . aminn2~ . . .  semalam aku jalan2 kat blog org lain . . klik . punye klik . ada satu blog ni kate sape yg wat blog menggunakan YAHOO . COM mungkin blog itu akan dihapuskan . .  so kebetulan blog aku menggunakan khidmat YAHOO . COM uh . . sebab aku try buat GMAIL . COM sek tak berjaya jek . . sakit hati . . . . ahahaha . . so tak lengah2 kan masa lagi .  aku terus buat GMAIL . COM uh sampai berjaya . . hehehe..akhirnye berjaya . . . 

so bagi sesape yg gunakan YAHOO . COM
pi lah tukar GMAIL . COM . . . 
jgn terlambat nak nangis air mata darah pon tak gunakan . . 
hehehehe . . . 
kita sayang hasil yg kita dah buat selama ni . . 
^^,

dan mungkin aku akan terfollw blog anda2 semua DUA KALI . . . 
sebabnyeee . .  hanye fai jek yg tahu .. . . . 
maaf yew . . 
ngeeeeee

p/s : aku lupa blog mane yg fai dapat info ni . .  sebab dah gelabah . . lepas baca terus wat gmail . . .  maaf tuan blog . .  tp if info ni hanye kabar angin n salah .  aku minta maaf yew . . just share  . . mungkin berguna . mungkin tidak . .  chillll :)))

seminit lepas update . . hehehe . ok2 aku dah dapat kat mane aku dapat info . .  kat blog kawan kita ni http://diarisifroggie.blogspot.com/2011/05/tutorial-cara-tukar-email-yahoo-ke.html . .  ape2 korang boley rujuk sini k . . 


wasalam . . . 

8 comments:

CIK FERRA AWW said...

CEPAT2 TUKAR KALAU TAK BELOG KENA DELETE

Aida Omar said...

takut kne deleted punya pasal..
sebagai langkah berjaga2 je nie..
kan? kan?

faidah misnan said...

cik ferra: fai dah tukar dah...hehehe . . . kira selamat dah ni ..hehhe :)

faidah misnan said...

aida omar : yup2 . . . dah alang2 tukar jek . mane tahu esok lusa betul2 dia buat . . merana lah nnti.. heee:)

Mr. Crazee said...

camane nk tukar eak??aku pun pkai yahoo gak...n aku da ade gmail...cane eak nk tukar pada gmail??help me sifu:(

cik aisha said...

bagus ni sharing2....cik aisha mmg guna gmail dah..:)

faidah misnan said...

mr.crazee kat link yg fai kasi uh ada tuto nye . . hehehe :)

faidah misnan said...

cik aisha : haaa . bagus dah guna awal2 gmail uhh..dah kira selamat dah . :)