Tuesday, May 10, 2011

kalau tanpa MEREKA . .

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

hye semua . . . .  sekarang tengah coundown untuk cek result . . .  wahhhhh . .  dengan status para pensyarah yg sangat2 seram . . .  bak kate amir " tak tenteram nak holiday " hahaha . . .  td teman abah pi cari cermin mata baru .  sebab cermin mata abah yg lama dah patah . ibu pon ikut sekali . .  mase abah pilih2 cermin mata baru . .  aku pon cam nak join sekali jek beli cermin mata baru . tp akunye elok lgi . .  wane itam . putih . biru . maaaaaaa . .  cantik2 . cumil2 ..  GERAM ! ! ! aku cakap ma abah  " ABAH ,ALONG NAK GAK LEY " abah jawab " JANGAN MEMBAZIR " ok .. . . . aku pi cari kusi aku dok yam2 . .  aku tgok jek cermin mata uh . .  dalam ati .  cam nak patahkan jek cermin mata yg lama supaya dapat baru . < jahat disitu > dalam hati " nnti fai beli ko ek wahai cermin mata comel " skarang ni . .  boley dikatakan aku pengikut setia setiap kemana ibu abah pegi . . .  sebab ni jek lah waktu yg ada untuk bersama . .  walaupun pegi beli barang bapo . .  heeee . . tak ada adik2 . so macam dapt manje2 lebih . .  lepas rindu . .  hmmmmm susah nak diungkapkan . .  seronoknye lain macam . just pegi pasar jek . .  yg paling best .  aku nmpak itu nak . nmpak ini nak . . . duit ada .  so cakap ma ibu . .  tggu jap . .  datang balik kene marah sebab beli yg bukan2 time malam2 hehe . .  aku cakap ma ibu .  sekaliiiiiiiiiii jek . . hehehe saje nak manje2 . . 

sejujurnye . mmg aku manja . . . .  so . . .  ada aku kesah . heheh . . .  aku anak tunggal . PEREMPUAN TUNGGAL . .  heee . yg lain semua lelaki . . .  anak sulung .  . hmmmm . . .  org nak marah aku . . " KO NI MANJA SANGAT LAH FAI " aku akan jawab " TAK SUSAH KAN KO PON " ini aku .  so apa ada hal . .  kekadang aku kepoh . suka marah2 . .  sebab aku dah terbiasa . .  aku anak sulung . perasaan tanggungjab uh ada . aku tak bebel . marah2 TANPA sebab . . aku marah n bebel semua bersebab . .  aku masih WARAS .  . heeee . .  ..

aku rasa ibu n abah saje boley terima apa adanye aku .  MEREKA pelengkap aku .  harta aku yg PALING2 . PALING mahal kat dunia dan akhirat ni . .  tanpa mereka jiwa aku kosong . . sape nak pilihkan baju untuk aku kalau bukan ibu . .  sape nak kate tak cantik pilihan aku kalau bukan abah .  dan abah akan pilih yg terbaik dan tercantik untuk aku .  aku sokong . .  TANPA MEREKA AKU KOSONG . . . 

YA ALLAH . .
PANJANG KAN UMUR ENCIK MISNAN BIN TASRIPAN
& PUAN RUHAYAH BINTI ABD RAHMAN. .
BERIKAN MEREKA KESIHATAN YANG BAIK . 
AMIN~

P/S : nape tetiba rindu kat dia . .  hmmm . .  bak kate sepah " perkara yg lama jangan dikenang "


wasalam . . 
^^,


4 comments:

mari mengundi said...

begini lah hendak nya kita mendidik anak

insyaAllah...

faidah misnan said...

insyaAllah . .
tq . .:)

ferra said...

OK. FINE. I PON TETIBE RINDU KAT MAK BAPAK AND OSO BOYPREN I HEHEHE

faidah misnan said...

ferra . . hehehe . . btpren termasul list gak . hehee