Friday, April 22, 2011

sikit jek lagi .. :)

haa . . .  tinggal lagi 4 paper jek ..  . CALCULUS . .  done . . . CTU . .  done . .  tinggal ASTRONOMY . .  BEL . .  CADASTRAL . .  last sekali . . ENGINEERING . . .  amik ko . .  semua subjek mmbawa ke laut . . . sekarang tengh risau BEL . .  tak tahu nape . . . aku ni mmg terer  BEL nye . .  terer lah sangat . .  wahhh . .  risau2 . . .  
ape pon aku lakukan yg trbaik tok ibu n abah n untuk dri ku juga . . .. hmmmmmmmm -.-''''' . .  td baru hadap paper CTU . .  peh soklan dia . .  mmg best lah kan . .  sampai aku tak cukup masa nak hadam satu2 . .  tak da soklan susah lagi ke nak bg ..  simpati lah sikit wahai pembuat soklan . . .  otak kami bukan otak sastera . .  bahasa .  pehhhhhhhhhh . .  up2 abis . .  bombastik gitu . .  sedih tau bila aku ingat2 balik . . . bila bab esei . . . nak kejar masa punye pasal . .  tulisan dah cam tulisan adik aku rasanye . .  tulisan si dak bulat uh lagi lawo rasanye . .  harap2 ustazah faham lah yew . . . amin . .  saya NAK CTU151 A.......................
kalau paper CALCULUS pada ari rabu ari uh . .  ok lah soklan dia . .  boley lah wat  . .  adalah juga wujud formula2 baru . .  haaaa.. amik ko . . .  ape nak jadi degn aku ni . . .  soklan past year aku dah jawab . .  tp soklan dia bila buat2 tak sama pon .. lg2 bab proven . .  sumpah cam haram . .  salah mungkin soklan nye . . amin . .  markah bonus . .  heeeeee . . . 
ni tgahh kosong kan otak smbil usha2 blog org n uplod lagu2 . . .  jap lagi nak isi dengan formula2 astronomy pula . . . sesape yg nak amik kos SAINS GEOMATIK . .  meh2 . .  senang jek weh . . .  tak susah pon . .  heeee. . .  best tau . .  tp sem dua kene kuat sikit . .sebab banyak site . .  n brtmbah gelap . .  tp itulah namenye belajar . . kene berkorban . .  
haaa . .  ape pon tok member2 . . selamat menempuh saki baki paper yg tinggal . .  tiket aku dah beli . .  mari lah kita balik berjemaah meningalkan UITM ini nnti yeeeww . . .  heheheheheeheh. . . . tataaa..
ASTRO...ni calestian sphere . .
soklan kuar ni lah.. hafal2. .
heeee




wasalam . .             

No comments: