Wednesday, March 16, 2011

saya juga punya HATI . . .



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


ok. .  fai rasa cam dah tak kuat dok U ni . . . mcam2 dugaan .  nak kira guna jari pon dah tak boley dah . . dah tak cukup . . . fai layan kan jek.. dan mendiam kan diri . .  penat dengan jaga hati org . . dan nak jage hati sendri. .  sebab dah tak da sape nak tolong jagekan.. kannnnnn~

first time rasa homesick. . .dulu time kat asrama tiap2 minggu IBU ABAH datang. . .  bawak mcm2. . paling penting makanan. ! ! sekarang ? ? cari sendri . . . teringin jek. .  tggu ada masa baru dapat. .  dulu pakai oder jek. .  ari sabtu dah dapt.. rindu time dulu2. . .  dulu dok dengar jek " aku homesick weh " naa sekarang kene kat batang hidung sendri. . . padan muka. . .  @-@. . . nak balik. . jauh. . . hati berontak nak balik. . tp  dalam masa yg sama hati berat . . . fai just fikir org yg dok sabah sarawak uh lg tak dapat balik langsung. . . raye cine pon raye kat sini jek. . fai dapat balik. . . bersyukurlah. . . 

minggu lepas. .  rommate fai dua2 balik. . masing2 cite pasal balik . . fai senyum n dengar jek. . . tp dalam hati ? ? ? . . .  ada time fai lepas solat. .  rommate fai sebut  " mak aku bekalkan aku mcm2 bila aku balik " fai terus teringat ma IBU. . .  sumpah ! ! kalau fai balik beg dari 2 jd 3. .  sebab bekalan . . air mata fai megalir~
 @-@ sekarang ati cepat touching. . . walaupun bibir tersenyum. .  tp dalam jangan dipertikaikan . .  dah infinity perasaan ni wehhhhh . . .  dalam fikiran dah fikir rumah , rumah dan rumah . . .  kalau dapat jek jejeka kaki kat rumah . . jgan cakap . .  ape2 pon boley jadi . .  

rindu nak cerita2 ma abah . . . masak2 ma ibu. . . boley dikatakan hari2 ibu abah call. . .  laong tahu.. ibu abah rindu along jugak kan . . . . ngeeeeee. . .

untuk korang2 yg umah dekat . .  tak payah berjam2 dalam bas cam fai ni.. bersyukurlah . . baliklah puas2. . .  nnti dah ter DUDUK jauh . .  rasa lah sendri beban RINDU NI. . .  ~


perjalanan jauh lagi. . .  yg sekarang ni baru kita tempuhi separuh . . .
itu pon tak sampai lg rasanye . . 
sabar n sabar. . .
yakin dalam hati . . 
Allah sentiasa ada untuk org yg sabar . . .



wasalam. . .


6 comments:

hafiz hafizol said...

errrr... sabbo jela.... t stdy week balik la.. HH balik taw.. hehe (saje nak suh kamu jeles )

faidah misnan said...

wahhhh... geram2...
untunglah balik study week..
umah fai jauh lah..
umah dekat ok gak..hehehe

chah said...

sabarlah, sume org cam tu gak... tp time study tu la yg plg best sgt. yg pahit dulu dh rasa manis dh...kalau blh undur waktu, rasa best sgt time dulu.

faidah misnan said...

study mmg best..tp nak tempuhi uh...
hehehe
bt thanks yeah.. :)

Puanbee said...

sabar ibu ayah pun ingatkan awak dan harapkan awk berjaya hee..akk kan ado !

http;//puanbee.com

faidah misnan said...

thanks kak ....
yeahh.. akk terbaik lah... :)